I kväll blev det av

Äntligen har jag planterat mina påskblommor. Det blev för mörkt i kväll för att ta en bild så det får bli morgondagens inlägg. Här har det varit kallt och grått i dag så jag var tvungen att hålla till inomhus med min plantering, jord och skräp i hela köket men nu är det gjort. Hade tänkt fortsätta att måla färdigt mitt symaskinsbord i kväll men det blev alldeles för sent, det får bli en annan dag.

Ni får hålla till godo med en liten titt från vår stora toa på övervåningen i kväll. Toan som är i renoveringsbehov är jättestor, där ryms både bastu och dusch+ en sittgrupp som inte är vit. ha ha.
Det bästa med toan är att det finns ett takfönster, ljust o bra.







Några tvålar i en balja.


                                                                                 Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Johanna - Projekt Trappgatan

Så härligt med en stor toa där man rymmer sittplatser, då känns det ju nästan som ett spa :)

2011-04-20 @ 10:28:48
URL: http://projekttrappgatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0