Nytt på köksbordet

Mera påsk än så här blir det nog inte på vårt köksbord. Hade turen att få kronan på bilden av dottern när jag var hos henne. Kvällen har jag tillbringat med att slå vatten av alla blommor här i huset. Han som blev kvar hemma skulle vara snäll och vattna när jag var borta, det roliga var att fuskblommorna också fått en skvätt. Nåja, tanken var i alla fall god.




Glömde att berätta i gårdagens inlägg att jag fick känna mig som en tonåring när jag var på stan och provade kläder med mitt äldsta barnbarn. Vi fick några timmar för oss själva och hade jätteroligt. Det är ju inte alla dagar man följer mormor och handlar kläder när man är 15 år. Mysigt att få rå om henne en hel dag.



                                                                                                     Ha det gott


Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Så fint på din bricka!



Ha en skön söndag!



Kram Liza

2011-04-17 @ 11:06:00
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Therez

Vad fint du gjort! :)

2011-04-17 @ 21:48:41
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0