Tilda o tapet



Äntligen hänger en Tildaängel i mitt kök! Söta Anna sydde och jag fick den precis som jag önskade, lite kortare ben, mycket spets och stora vingar. Helt underbar. Beställde även en till min äldsta dotter som länge velat ha en Tilda. Hade tänkt att hon skulle få den när hon fyller år, men jag kunde inte hålla mig till november så hon fick den till påsk.




Nu är det bara en dag kvar av denna vecka. På lördag är jag ledig och tänker äntligen tapetsera om den svarta väggen i vardagsrummet. Tänker inte köpa några dyra tapeter eftersom jag har 7 rullar av en tapet som var tänkt till ett annat rum. Jag är ju ganska ombytlig av mig och passar dom inte får jag väl byta igen. hi hi.
Visar bild när det är färdigt.
  
                                                                                  Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad glad jag blir att du gillade den. Och så bra hon verkar passa hemma hos dig. I min iver så glömde jag att ta kort på henne så Jag kanske lånar eller länkar till dig när jag uppdaterar bloggen om det är ok ? Ha det bra i vårsolen!

2011-04-29 @ 23:35:02
URL: http://www.annakavat.blogspot.com
Postat av: Huset vid vägen

Hej Anna. Naturligtvis får du använda bilden. Är supernöjd med Tildorna!

Kram Mariana

2011-05-02 @ 22:38:43
URL: http://husetvidvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0