Tillbaka

Är nu tillbaka från en veckas semester, som jag har tillbringat hos min dotter. Vi har hunnit med att tapetsera, måla, sätta om blommor, putsa fönster och givetvis några turer på stan. Tycker det är så roligt att hjälpa mina barn, så jag offrar gärna min semester på det. Att känna sig behövd är den bästa lönen man kan få. Att sedan få hämta barnbarnen från dagis när dom kommer springande mot en och skriker " momma" slår ju allt.







Visar några bilder från vår shopping. Hittade dessa kuddar på en tygaffär.

 



Blev så inspirerad av telådan hos Lisas Lantliv att jag var tvungen att köpa denna. På samma affär hittade jag burken med snören.

 


 

 Blommorna och skylten till köket fick också följa hem.


                                                          
                                                                                         
                                                                 
                                                                                                         Ha det gott.


Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Va härligt det låter att ha semester hos barn & barnbarn!

Så mycket fint du shoppat!

Nästa gång du är inne hos mig måste du lämna en kommentar..! =)



Kram Liza

2011-04-14 @ 18:05:51
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0