Matrum



Ikväll blir det några bilder från matrummet.
Gjorde hjärtan av ståltråd till murgrönorna i fönstret.
Leilas kokböcker står i en låda som det varit julblommor i. Texten tog jag från hennes bok.
Givetvis fick den vit färg före. Blomman på piedestalen blev inte så bra. Det var ju texten jag ville åt, men i stället ser man en halv blomma med bruna blad. Nåja jag lär mig väl så småningom.
Visst är det härligt när solen tittar in igen?
                                                                     Ha det bäst


Kommentarer
Postat av: Therez

Åh vad jag gillar murgrönorna du fixat till! De blev så himla fina! Kanske måste göra något liknande här hemma då mina garderobsblommor håller på att dö av näringsbrist. Vet inte om jag vågar säga detta men jag har inte planterat om dem sedan jag köpte dem. hihi.



Kram

2011-02-27 @ 10:09:36
URL: http://www.therez.se
Postat av: nadja

jätte fint !:)

2011-02-27 @ 19:24:12
Postat av: Felicia

Jättefin och inspirerande blogg! :) Vart kommer köksbordet och stolarna från? Riktigt fina! :)

2011-03-05 @ 19:43:15
Postat av: Huset vid vägen

Felicia

Bordet och stolarna är köpta på Mio.

2011-03-05 @ 22:26:39
URL: http://husetvidvagen.blogg.se/
Postat av: tuula

fint du har de hemma

2011-03-08 @ 13:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0