Huset

I kväll blir det några utebilder. Här ser man huset från groventren, blev så tomt när jag plockat bort gamla höst och julväxter. Blomman som hänger i lyktan har hängt med hela vintern, den var så fin när frosten kom så den fick hänga kvar.











Båten som står vid sidan av  bron ville jag ha i vår damm,men mannen i huset tyckte att den var för stor.
Resultatet blev en halv båt som jag får ställa blommor och saker i. Man kan ju undra om vi får nån sommar häruppe det var -18 i morse. Får nöja mig med tallris i krukorna så länge.




                                                                                                     Ha det gott.
                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0