Ledig



I dag är det min lediga dag. Hade planerat att sitta och njuta av solen men ack vad jag bedrog mig.
Regn och snöstorm bjöds det på i dag. Beslutade mig för att baka i stället. Burkarna med skorpor var ju tomma,så det var bara att sätta igång.

Receptet kommer från Lejlas kokbok.

 

Tar med 2 bilder från matrummet. Den gamla kökssoffan har fått ny färg. På sitsen blev det läder.

 

Fönsterbågen har fått vingar.

 

                                                                       Ha det gott.


Kommentarer
Postat av: Therez

Men gud vad duktig du är mamma! Jättefina bilder!



Vad fint det blev med vingarna dessutom! Nu vill jag också ha änglavingar hemma! Många kramar till dig!

2011-03-23 @ 07:39:20
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0