Som man sår.



Väntar inte en minut till. Nu ska fröna ner i jorden.Tänker inte förgro så mycket i år. Men det säger man varje år och till slut har man krukor överallt.

Tycker det är så fint med prydnadsgräs så vi får se om jag lyckas. Har aldrig sått gräs förr. Vi har  en damm på baksidan av huset som vi behöver fylla ut.



Man ser inte mycket av dammen för all snö. Men det går ju ganska fort häruppe när snön äntligen försvinner.Blir så avundsjuk på er i södra delen av Sverige, ni kan ju starta så mycket tidigare.




Titta bara på mina fotspår när jag skulle fota. Så deprimerande. VILL HA SOMMAR NU!


                                                                                  Ha det.


Kommentarer
Postat av: emma

vad spännande att så olika grässorter, jag längtar också efter våren.smält snö-smält Har planer på att ta tag i väl utvalda delar av trädgården och försöka få det lite mysigt, men mina fingrar är allt annat än gröna :) kram! /emma

2011-03-15 @ 12:34:55
URL: http://bygdegarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0