Ängel o Jotex


Har nu fått till en bild på ängeln som jag fick av min mor. Undrar hur länge det dröjer innan den blir vit?


Bilden blev lite suddig men det kanske syns att det är en fågel hon håller i handen.
Här har det varit 2 tunga dagar med feber och förkylning så det känns bra att vara ledig i 3 dagar. När det gäller vädret har man ju inte missat mycket, vet nån vart solen tagit vägen?


 


 

När jag gjorde om i lilla hallen skickade jag efter några saker från Jotex. Idag fick jag paketet efter 2 mån!!!
Ska det verkligen ta så lång tid? Hade nästan glömt bort att jag skickat efter sakerna.
I paketet låg en grå matta, (ser ut som svart) en hissgardin med fin text och stolsöverdrag till stolarna i matrummet. Visar bild när jag fixat till det.

                                                                                     Ha det gott


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Två månader var i våldsammaste laget att behöva vänta! Se nu till att kurera dig och njuta av helg och ledighet! KRAM

2011-05-20 @ 07:06:17
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Lizas Lantliv

Så fin ängel!

Oj va lång väntetid....!

Sakerna ser väldigt fina ut iallafall!



Ha en fin fredag!



Kram Liza

2011-05-20 @ 09:34:40
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Therez

Ängeln är så himla fin och det blev väldigt snyggt med de nya sakerna också. :) Ses på söndag mammsen! ♥

2011-05-20 @ 20:17:26
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0