Griller



Hur i hela världen kunde dom åka på dessa skridskor förr?
Jag som inte klarar av att stå på dagens skridskor ska nog inte ge mig på dessa heller. Det är nog säkrast att hänga upp dem som prydnad.


 



Fick skridskorna av min mor vid flytten.

 


 



Det gamla tråget fick också följa hem från mor. Vet inte vad jag ska använda det till, kanske som fruktfat eller bara låta det vara som det är.



Har inte bestämt mig om jag ska måla den lilla kryddhyllan eller inte. Det är lite fula lackrester på den som jag vill ha bort. Visar ny bild om den blir vit.




                                                                                                   Ha det gott

 


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilka vackra ting! Jag har ett tråg liknande ditt och har målat utsidan vit men behållit den naturell på insidan för att bevara den fina nötningen. Den lilla hyllan skulle jag nog målat och ev satt nr på de små lådorna, såg något liknande i en blogg (minns dock inte vilken) Och så hängde spets ur en av lådorna och en liten hjärtan på tråd ur en annan. Ska bli spännande att se vad du gör med din hylla! Trevlig helg <3

2011-05-13 @ 10:37:06
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Lizas Lantliv

Vilka fina gamla saker!

Hyllan va ju helt underbar, hade nog målat...!



Ha en fin lördag!



Kram Liza

2011-05-14 @ 13:36:34
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0