Projektet





Nu är den klar min gamla symaskin. Många lager färg blev det innan jag var nöjd. På den undre bilden ser ni hur skivan såg ut innan jag målat.

Ser nu fram mot min lediga dag efter att ha jobbat hela helgen, både med flytt hos mor och på mitt arbete. Har en känsla av att det blir lite plock hos mamma även i morgon. Visar bilder så fort jag tagit några på saker jag fått av henne. Är extra glad över ett par skridskor från 1800 talet, en gammal bibel och en jättesöt liten kryddhylla, alla lika gamla.




                                                                                          
                                                                              Ha det gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0