Allt på en gång



Hallå där! Tyvärr dog min murgröna som jag hade i lyktan! En gammal madonna och en ljuslykta får nu stå där i hopp om att det får vara så en stund.




I Fredags fick jag för mig att måla tapeten i köket, var nog inte så bra ide`eftersom jag jobbade hela helgen! Efter 2 varv är jag nu klar och resultatet blev precis som jag tänkt. När jag står där i stegen hör jag nåt som surrar i hallen, det var snälla gubben som står med värmepistolen och sliter bort mattan i trappan. Efter 1 timme var den fula mattan äntligen borta! Nu blir det en massa slipning och målning i flera dagar! Undrar varför man alltid hittar på så mycket att göra före jul?! Är det bara jag som gör det?



Ännu en sak som fick följa hem från Borghällagård! Dottern köpte en likadan som hon målade vit men jag ska nog ha den som den är, blir nog fint med frukt och en ljusslinga till jul.



                                                                                       Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Sandra - Skyltar i trä ti salu!

Vi har slitit ut barnens rum, för att tapetsera om.. men jobbet tar längre tid än vad vi trodde då tapeterna under är hemska och bara bubblar sig hela tiden.. så ja, vi tar oss också på mycket jobb innan jul :P

2011-11-15 @ 07:33:02
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0