Madam Stoltz

Lampan från matrummet har flyttat till allrummet på övervåningen! Häruppe är det förändringar på gång, visar så fort vi är färdiga.


Måste bara få visa mitt fina diskställ som inhandlades när jag var i stan! Egentligen tycker jag inte om diskställ men kunde inte motstå detta när jag såg det. Man behöver väl inte ha disk i det, det är ju fint  bara som det är?




Muggarna är gamla och kommer från Milögården.




Härifrån kommer diskstället.



                                                                                                          Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Imittstorakök

Åhh, precis ett sådant diskställ har jag oxå köpt, även om det inte får plats i mitt kök just nu.. =) Kunde bara inte motstå det - helt underbart!

2011-11-15 @ 08:58:39
URL: http://imittstorakok.blogg.se/
Postat av: Linn

Från vilken butik och i vilken stad kommer diskstället? : )

2012-01-01 @ 19:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0