Nymålat



Nu är väggarna i köket målade, vilken skillnad det blev med en ljusare färg! Idag har jag börjat med trappan och hoppas att jag kan måla första varvet i morgon. Trappan är vit sedan tidigare så det är ju bara stegen som jag behöver måla. Önskar att man slapp det tråkiga förarbetet när man ska måla!



 

Den lilla lyktan är ny, det är en likadan som min dotter fick på den gamla dörren.
Här ska vi äntligen få snö i helgen, det har varit jättekonstigt väder med regn och plusgrader flera veckor, normalt borde vi ha massor med snö nu!



                                                                               Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Marina

Vilken fin lykta! Går den att beställa på nätet?

2011-11-21 @ 18:20:49
URL: http://irethdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0