Paradhandduk



Go kväll i stugorna! Här har ett diskbråck tagit överhand så det är jobbigt att både sitta, stå och ligga! Får nog besöka en läkare i morgon oavsett om jag vill eller inte. Tur att jag målade trappan färdigt förra veckan!
Fick ett tips av en arbetskompis om en paradhandduk och naturligtvis var jag tvungen att sy en likadan.





Bilden är en stryka på bild, liknande finns på Panduro.




När jag ändå var igång och hade en bild kvar fick det bli en liten kudde också.


Bilden blev lite mörk, svårt att fota nu när det är så mörkt! Glömde att fixa till bilden också!



                                                              Så här ska den se ut!



                                                                                                         Ha det gott.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0