Månbord




Nu är båda månborden målade. I väntan på att ett av borden ska flytta till mitt barnbarn får dom stå i vardagsrummet så länge.



Har ju glöm att visa vad jag löste på auktion i sommar!




Den lilla kälken blev min för endast 30kr. Har pyntat den med ljung, tallris, murgröna och mossa.


                                                                                                      Ha det gott.



                                                                                 






Kommentarer
Postat av: M.Sonne

Hej Mariana.

Nu har jag kollat lite i din blogg,å jag har bara en sak att säga: Va fint du har!

Jag skulle nog behöva lite inredningstips från dig.

Jag tänker alltid, att när barnen blir större, ska jag göra om hemma. Som det är nu får ju ingenting va ifred!

Det va kul att få se insidan av huset oxå, förstod att den skulle va lika fin som utsidan:)

Kram/M

2011-10-18 @ 08:44:22
Postat av: TC

Åå såna bord är så fina =) Och va fint du fick till de med blommorna på kälken =)

2011-10-18 @ 21:36:28
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: Lizas Lantliv

Så fina borden blev!

Vilken söt kälke o fint pyntat med!



Ha det fint!



Kram Liza

2011-10-19 @ 12:44:58
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kälken är ju bara för bedårande, hade en tanke att göra ett stilleben med en barnspark som var gammal, men näää med mina klåfingriga ungar får jag hejda mig och inse att det inte alltid är praktiskt möjligt att omsätta mina idéer... Då är det härligt att få njuta av allt ditt ögongodis istället :-D KRAM!

2011-10-20 @ 07:47:56
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag måste bara få säga att du är en riktig inspirationskälla. Tittar in på din blogg varje dag och bara njuter. Det finaste och bästa jag sett på väldigt länge. Dina bilder är så lugna och ljusa, man blir glad av att se dem.

Ha det gott!

Tina

2011-12-05 @ 09:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0