Matrummet



Gokväll! Tänk vad skönt det är när man kommer hem efter en lång arbetshelg, slänger upp fötterna på fotpallen och bara njuter. I morgon har jag semester och åker till mina barnbarn!
I kväll blir det bilder från matrummet, har nog inte visat de stora golvljusstakarna i järn förut. Hoppas att jag hittar fyrkantiga ljus som det egentligen ska vara innan jul!



Har ni sett! Den trasiga lyktan blev vit, murgrönan är skott som jag tagit av en stor blomma.



Bakom hjärtlyktan i fönstret ser ni den stora granen som får massor med lampor till Advent



                                                                                Ha det gott

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.



Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!



Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?



Välkommen!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se

2011-10-31 @ 22:11:58
URL: http://missalicia.se
Postat av: Suzann

Vilka maffiga ljusstakar! Ni har det jättefint. Ha det gott! /Suz

2011-11-06 @ 18:06:54
URL: http://vardagssaker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0