This and that



Har hittat en fin låda som jag gjorde om lite, tog bort ett fack och målade den invändigt. Den blev sedan förvaring till fjärrkontrollerna. Visst blev det snyggare än att ha dessa liggande överallt?



Här har regnet öst ner,det verkar finnas hur mycket som helst däruppe!
Visar en bild från förra veckan när solen sken. Vet inte vad blomman heter men den har blommat så här fint hela sommaren.



                                                                                              Ha det gott


                                                                                            


Kommentarer
Postat av: Bichongirl

Blomman heter Lophos. Jag har faktiskt övervintrat den, men den hade lätt att få löss under vintern. Enligt Genbäcks är det en sommarblomma, så om jag hade tur eller skicklighet vet jag inte

2011-09-08 @ 12:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0