Gammal burk




Hittade en gammal rostig burk som jag var tvungen att ta med hem, planterar nog pelargoner i den när vädret tillåter.
Enligt termometern lär den få stå på det gamla skåpet i köket ett tag till.








Som ni ser så har jag en förmåga att alltid plocka och ändra på allt härhemma, bara genom att byta plats på något gör ju så mycket!
Nu har dom stora ljusstakarna hamnat på månborden, änglarna som förr var guldfärgade hittade jag i en loppislåda som tillhört dottern, med lite vit färg blev de helt i min smak.


                                                                                               Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig slitage på den plåtburken, helt underbart!!! Du har det så fint hemma!!! Kram Kate

2012-04-19 @ 10:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0