Städa med tofflor




Trots en förkylning (igen) har jag offrat min lediga dag med att städa och tvätta, ett måste som nu är avklarat!
Hade hoppats på nyputsade fönster till påsk men det får vara tills vädret blir bättre.
Några påskliljor och ett ägg är lagom påsk på vårt köksbord!





Hittade ett mönster på tofflor som jag virkade men det var inget för klickgolv, höll på att slå ihjäl mig när jag gick omkring med dom!






                                                                                     Ha det gott



Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! Din blogg är så fruktansvärt inspirerande och underbar=)Blir glad av den.



Det jag kan rekomendera till dina tofflor är att köpa popupfärg på panduro och göra halkskydd under...?

2012-04-04 @ 07:00:01
Postat av: Anonym

Så fint på bordet du gjort och underbara tofflor!! Krya på Dig, kram Kate

2012-04-04 @ 08:39:59
Postat av: Therez

Men åååh vilka fina tofflor mamma!!! Jag vill också ha. Hi hi. Kram

2012-04-09 @ 09:19:59
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0