Vit bok Vitt hjärta




Gokväll,trodde jag såg i syne när jag vaknade i morse, det låg säkert 1 dm snö på gräsmattan!
Tur att det är min arbetshelg så jag slipper se eländet!
Om man har en järngalge kan man forma den till ett hjärta, riva lite tyg, sy en kanal och trä tyget på hjärtat och vips så har man ett tyghjärta.





Nu hänger det under den gamla hyllan.






Har glömt att visa boken jag köpte för mina julklappspengar!
Ångrar verkligen inte att jag köpte den, massor med tips och bilderna är helt underbara.


                                                                                  Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint hjärta!! Blir till att leta trådgalgar på loppisar!! Ha en skön arbetssöndag!! Kram Kate

2012-04-22 @ 09:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0