En färgklick till brödet

 
Satt och bläddrade i en tidning när jag fick syn på dessa korgar, så läckra!
Starka färger är ju som bekant inte min grej men dessa godingar kunde jag bara inte motstå,restgarner har jag i massor så det var bara att börja!
 
 



Har en plasthink inuti för att få lite stadga.
Måste nog göra en till, då i blått eftersom jag har massor av blåa garner!
Ett bra sätt att få bort alla restgarner när man kan blanda efter behag!
 
 
                                                                         Ha det gott
 
                                                                                         
 

Kommentarer
Postat av: Kate

Så läckra. Kanske till och med jag klara av..:o Det såg åtminstone enkelt ut...:)
Ha en skön torsdag, kram Kate

Svar: Samma till dig Kate!Visst klarar du att göra dessa korgar! Kram
husetvidvagen.blogg.se

2012-08-30 @ 06:59:24
Postat av: Therez

Åh vad fina! Du är verkligen så himla duktig mamma! Tack föresten för de fina jag fick till stugan. Känns ju nästan för fina att ha där! :D Kram

Svar: Tack vännen! Kram
husetvidvagen.blogg.se

2012-08-30 @ 07:18:24
URL: http://www.therez.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Snyggt! Å ett läckert sätt att styla dukningen, en röd/orange till kräftskivan, kanske en blå/vit till midsommar, en gul/grön till påsk och en sober vit/grå till vardags kanske?! KRAM

Svar: Tackar! Nu blev jag sugen på en vit/grå också! Kram
husetvidvagen.blogg.se

2012-08-30 @ 07:25:53
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Alma

Hej! Jag har följt din blogg en tag nu och tycker den är väldigt fin och mycket inspirerande! Fortsätt skriv, jag kommer följa!
Kram /Alma Johanna

2012-09-14 @ 21:50:22
URL: http://ninetyone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0