Nya lampor

 
Hej alla!
Nu har det kommit upp nya lampor i Huset vid vägen! 
 
 
 
När min dotter var här på semester passade vi på att åka till Ikea. Tre generationer satte sig i bilen kl 7 på morgonen, jag, min mor och min dotter. Där köpte jag dessa lampor + en sak till som ni får se i morgon.
Här har vi blåa fingrar i kväll efter en tur i skogen, hittade faktiskt 20L blåbär, stora och fina var de också.
Vädret är också fint, man vill helst inte gå in på kvällen!
 
 
                                                                                               Ha det gott
 
 
                                                                                      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0