Små Ballerinor



Gokväll, så kul att ni gillade min kudde! Nackdelen med att vara hemma på dagarna är att man kommer på så många ideer. Har nu fått för mig att jag vill ha en hylla ovanför soffan i vardagsrummet, har 2 jättefina järnkonsoller som bara ligger och väntar på att bli uppsatta.Helst skulle jag vilja ha gamla gråa brädor som hyllplan , men vart hittar man sådana!?




Ser ni vad jag hittade på rea när jag besökte barnen förra veckan, har hängt dom i det gamla fönstret.




Vissa saker kan man bara inte gå förbi, tycker de är jättesöta med sina 7 cm


                                                                                                        Ha det gott

Kommentarer
Postat av: jennys dockhus

vilka små söta.

2012-02-08 @ 17:36:46
URL: http://jennysdockhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0