Kuddarna



Hej! Glömde att visa mina nya kuddar som jag fyndade på rean! Har länge letat efter dessa men de har alltid varit slutsålda. Nu låg dom där i hyllan och väntade på mig, att det sedan var för halva priset var ju ännu bättre.






Ljusbrickan på bordet är ett loppisfynd.




När jag ändå är i vardagsrummet ska jag passa på att tipsa om en bra läslampa, eller handarbetslampa som jag använder den till. Många av dessa lampor är stora och klumpiga och en del lyser endast uppåt. Hittade denna på Ikea som jag är så nöjd med, den bländar inte den som ser på tv och lyser bara på det man vill.

                                                                                                 Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhh så jag gillar din ljusbricka! Längtar så tills Bogge håller fingrarna i styr och jag kan ha annat än älghornsljusstaken på mitt vardagsrumsbord...

Kram!

2012-01-10 @ 20:52:50
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna - Mamma, mode, skor

Ljusbrickan med de olika stakarna var otroligt fin!

2012-01-11 @ 10:17:18
URL: http://johannabolmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0