Nu är det dax



Nu är det verkligen på tiden att vi renoverar vårt kök! För en tid sedan såg jag att ett gångjärn gått av, dörren hängde på bara ett och var hur sned som helst. Gick och retade upp mig så mycket på dörren att jag till slut tog bort den! Det funkar väl så länge men det gäller att man håller ordning i skåpet.



Satte en liten spets på hyllorna så nu känner jag mig som min mormor, hon hade alltid spets i sina skåp.
Undrar om jag håller på att bli gammal?! Skämt åsido, jag tycker det är fint med spets så det så!


                                                                                           Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha inte är du gammal, för det skulle ju innebära att även jag är det, då spets finns på hyllkanten även här i matkällaren ;-D Jag hade ett öppet skåp för ett år sedan, sååå snyggt, men nej, jag orkade inte hålla ordningen och dammtorka... Så luckorna åkte upp igen. Drömmer så om ett nytt kök, men får först ta altanen som ska byggas i år... Rom byggdes ju inte på en dag! Och CLEAN:s dofter gillar jag skarpt, har haft tre av de i ordinarie sortimentet tidigare samt CLEAN:s Winter edition som var i begränsad upplaga, tog sista dropparna i förrgår och ångrar mig bittert att jag inte köpte en extra då de fanns i sortimentet... Men nu får jag istället hitta en ny favorit bland dofterna! Önskar dig en fin fredag och trevlig helg! KRAM

2012-01-13 @ 08:29:16
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Idah

det blev jätte fint med spetsen:)

2012-01-16 @ 20:11:21
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0