Skogens Konung



Gokväll! Har nu tiggt loss ett älghorn av mannen i huset, det gick ganska lätt eftersom han flera stycken! Han har två jättestora som hänger på hans kontor, visar dessa vid ett senare tillfälle. Redan innan jag fick hornet hade jag en bild i huvudet hur det skulle se ut, inte skulle det se ut så här!






Så här blev det, helt i min smak! Nu återstår det bara att hitta ett ställe att hänga det på.
När jag frågade mannen i huset om han tyckte att det blev bra skakade han bara på huvudet!

                                                                                    Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Helena N

2012-01-12 @ 00:00:06
Postat av: Helena N

Men gud, det är ju bilden i mitt huvud som du har förverkligat.

Exakt en sån har jag velat ha jättelänge, och tänkte faktiskt hänga mina favorithalsband på.

Vad kul, lyckliga du.

Kram Helena

2012-01-12 @ 00:03:20
URL: http://helenanygrund.blogg.se/
Postat av: jennys dockhus

jag hade nog bevarat själva hornen i orginal och sedan målat allt annat vitt, men det där blev fint med :)

2012-01-12 @ 18:59:12
URL: http://jennysdockhus.blogg.se/
Postat av: LM

Älghorn är min stora fasa. Har aldrig förstått varför någon vill ha dem på väggen. Men om jag skulle måste ha ett hemma så skulle det se ut sådär. Vitt och stilrent.

2012-01-13 @ 09:07:26
Postat av: mamma anna

Vad använde du för färg?

2012-01-14 @ 17:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0