Många vill ha

 
Gokväll, nu är ni många som vill ha mönstret på mattan och jag lovar att lägga upp det så fort jag har kortat ner det lite!
Ikväll blev golvet på halva altanen färdigt, den andra halvan ska inglasas och få ett obehandlat trägolv som vi målar vitt! (hoppas jag) Det bästa med altanbygget är att det blir tak över hela, inte kul att springa och plocka bort dynor så fort det regnar!
En tur till handelsträdgårn blev det i dag, vintern har tagit 2 av mina rosor så gissa om jag blev glad när jag hittade 2 nya av samma sort!
 
 
 
 
Nu är det bara 2 dagar innan dottern fyller år, då ska jag visa det hemliga projektet som påbörjades vid Påsk.
Dagens bilder är från vardagsrummet, behöver jag tala om att murgröna är en favoritblomma?
 
 
 
 
I den gamla trälådan samsas mina inredningstidningar och böcker.
 
 
 
 
                                                                                 Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Iris

Väldigt vacker stege, jag har själv en som jag rotade fram i svärföräldrarnas gömmor. Sliten och lite fulsnygg är den, och underbart charmig :)

kram /iris

2012-07-03 @ 08:13:07
URL: http://inredningskaos.blogspot.com
Postat av: Kate

Åh, vad härligt med ny altan. Vi gjorde nytt när vi grävde om husets grund! Så nu har vi ett inglasat som sitter ihop med ett soldäck. Sammanlagt är det runt 48 kvm...! Kram Kate

2012-07-03 @ 08:41:33
Postat av: Eva Lindmark

Du har det så otroligt fint hemma. Och dina blommor.. Hade jag haft lika gröna fingrar som du hade inte mina vardagsrumsfönster stått med tomma krukor nu skulle jag gissa på ;-)

2012-07-03 @ 21:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0