Mattor och loppis

 
 
Vissa dagar hinner man hur mycket som helst, jobbat till 1600, tvättat 3 maskiner, trimmat gräset,plockat undan jord och krukor efter all plantering och virkat färdigt den rosa mattan!
I morgon är jag ledig, ska nog bara lata mig eftersom jag jobbar hela helgen!
 
 
 
 
 
Här har jag 4 varv kvar när garnet tar slut! När jag kommer till affären har färgen utgått så det blir ljusrosa uddar i stället. Hur det blev får ni se i morgon.
Här får ni se några saker jag hittade på loppis under Midsommarhelgen.
 
 
 
 
Helt felfria soppterriner och en såskanna.
Har ställt dem uppe på skåpen i matrummet med dom andra så länge.
 
 
                                                                               Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Sara

Men du är så duktig och du har det såå fint hemma. Du får säga till när du börjar ta upp beställningar ;) Kram

Svar: Sara: Tusen tack, mönster kommer på bloggen!
husetvidvagen.blogg.se

2012-06-28 @ 07:03:00
URL: http://sara82.blogg.se
Postat av: Kajsa

Men gud så fint!! Har du inte mönster på den där mattan?

Svar: Kajsa: Tack, mönser kommer på bloggen! Kram Mariana
husetvidvagen.blogg.se

2012-06-28 @ 09:23:36
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Maja

Hej! Du har virkat en jättefin blommatta! Var har du fått tag på mönstret?
Tha en bra dag!
Maja

2014-12-11 @ 08:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0