Nya gardiner

 
 
Hallå där, är nu tillbaka efter ett litet uppehåll!
Midsommar har passerat och firades hos min äldste son, varmt och skönt och tänk så ljuvligt att kunna sitta ute och äta utan knott och mygg!
Här fortsätter altanbygget mellan regnskurarna, blir nog en massa målning under semestern!
Gardinerna hittade jag på en marknad i grannkommunen.
 
 
 
Gardinerna är ur samma serie som stoldynorna som jag hade sedan tidigare.
 
 
 
 
Har fått massor av frågor om mattorna som jag virkar, det kommer en beskrivning och nej jag virkar inte på beställning! Just nu virkar jag en rosa och en mörkgrå till mina barnbarn som jag kan visa i morgon.
 
 
                                                                        Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0