Diskbänk




Vart tog den här helgen vägen, förstår inte varför tiden går så fort när våren är på gång?!
Inte nog med det, nästa helg har vi sommartid igen! Skönt med ljusare kvällar, då känns ju dagarna lite längre!
Nu till möbeln som "gubben" var snäll och hämtade.





Det lilla skåpet är en gammal diskbänk, löst på auktion för 15år sedan av dottern, tror hon betalade 30kr!
Vi avlutade skåpet med en gång men sedan hände inget mer, förrän nu när jag kom på att jag kunde ta in det.
Skåpet hade zinkplåt på ovansidan men det ville inte dottern ha kvar, så den togs bort.
Hade det varit i dag hade nog zinkplåten fått vara kvar!
Nu får vi se om det blir målning eller om den får vara som den är!


                                                                                                   Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ett fint och billigt skåp!! Skacklarna var ju en toppenidé.. Mina föräldrar har ett gammalt seldon i trä som dom monterade in en spegel i, blev jätteläckert!! Kanske skulle ta hem det, då jag tror att det står i förrådet nu för tiden:) Ha det gott, kram Kate

2012-03-18 @ 22:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0