Konservburkar




Hallå där! Nu blev jag sugen på nya pärlhyacinter igen, har vi inte vår ute kan man ju alltid våra till det inomhus!
Här i huset släng aldrig tomma konservburkar, har ett helt gäng i matkällaren!
En del har jag på mitt skrivbord med pennor, snören, saxar och allt småkrafs som man har på ett skrivbord.
Vissa får vara som dom är, en del har jag tapetserat eller målat.
De som ni ser här har jag målat lite slarvigt, satt på en liten bild och bara slipat lite lätt.
Med ett grovt snöre blir det en söt liten kruka!





Nu får burkarna stå i tallrikshyllan så länge, blommorna lär väl inte hålla till påsk men jag får väl plantera nya.
Jag brukar spara alla blomlökar för att sedan plantera ut dem när tjälen gått ur marken.




                                                                                                 Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Therez

Men så fint! Du är så påhittig och duktig! Kram

2012-03-21 @ 21:44:41
URL: http://www.therez.se
Postat av: Johanna

Superfint!

2012-03-22 @ 20:22:15
URL: http://johannabolmgren.se
Postat av: Madeleine Jonsson

Blir så sugen på att leta efter konservburkar.

Jättefina burkar.

Men var får du tag i de söta bilderna? Har googlat på svartvita kort , men det har inte gett något bra resultat.

Jättekul att följa din fina blogg.

Madeleine

2012-03-22 @ 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0