Nymålat




Hallå där, ja nu är den gamla diskbänken vit, både in och utvändigt! Blev lite sugen på att sätta hönsnät i dörrarna men har inte tid just nu. Dessutom är man ju tvungen att hålla mer ordning i skåpen eftersom man ser allt därinne.





Känner jag mig själv lär den nog inte stå där så länge! Som jag berättat tidigare har jag massor av möbler som behöver en makeover, en del har jag löst på auktion och en del är gammalt arvegods.
Har lite svårt att skiljas från gamla saker som tillhört min släkt men det är nog dags att sälja eller ge bort en del nu. Drömmen vore att ha en liten butik med gamla omgjorda möbler, det bästa jag vet är ju att måla och dona.
Drömma får man, eller hur!?

Glömde att tala om att vi var på vintermarknad i lördags, där hittade jag denna löpare från Svaneholm, gillar deras nya serie!





                                                                               Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Klart du ska drömma!!! Drar du igång så är jag säkert din första kund :-D För du fixar och donar så fint... Kram kram och klart du är en stolt mamma, såg just Therez på blogg.ses förstasida där hon gör reklam för Halens! Jätte roligt att hon får göra så mycket roligt inom sitt intresse område!

2012-03-28 @ 07:18:25
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Marina

Riktigt fint med de vita fåglara i! Jag älskar oxå trollhassel :)

2012-03-28 @ 18:12:56
URL: http://irethdesign.blogg.se/
Postat av: Therez

Vad fint det blev, du är så duktig mamma!

2012-04-01 @ 10:13:15
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0