Sportlov




Här i huset har vi nu sportlov, med barn och barnbarn på besök. Hoppas bara att vi får behålla det fina vädret hela veckan. I morgon ska vi grilla korv med barnen, då vill vi ha sol när vi sitter och latar oss!




Nu till ett litet tips om ni råkar tvätta duschdraperiet i för varmt vatten, som jag gjorde!
När jag tog det ur tvättmaskinen var det jätteskrynkligt, försökte med strykjärn utan resultat,tvättade det en gång till men inget hände. Tog då en vanlig spetsgardin och sydde fast på utsidan av draperiet






                                                                                                                 Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny

2012-03-12 @ 07:47:49
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0