Gästrum uppe & nere




Hallå där, efter en lång dag ute har jag nu parkerat framför tvn i väntan på Äntligen Hemma!
Både sol och hagelskurar har det bjudits på i dag!
Det har blivit lite glest med inlägg en tid, har så mycket annat som måste göras!
Yngsta dottern och hennes kille fyller nämligen 30 i sommar så nu är det ett nytt projekt på gång här hemma.
Än så länge kan jag inte visa vad det är eftersom hon läser min blogg, lite spännande måste det vara!





Har nu tapetserat färdigt i vårt andra gästrum som är i källaren, inga bilder än så det blir bilder från gästrummet på övervåningen!
När sommaren är som varmast är gästrummet i källaren det skönaste rummet i huset, svalt och skönt!
Hur det blev visar jag i morgon!






                                                                              Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Therez

Du din lilla buse! Nu blir jag ju ännu mer nyfiken! Kram

2012-05-08 @ 21:22:31
URL: http://www.therez.se
Postat av: Anonym

Spännande med lite hemligheter! Hyllan med änglarna var jättefin!! Ha det gott, kram Kate

2012-05-09 @ 08:23:16
URL: http://nummertrettiofyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0