Gråa kjolar & projekt sidebord





Hittade nya kjolar till våra matrumsstolar för halva reapriset för ett tag sedan, mycket tåligare än dom vita vi hade tidigare, dessutom är det är snyggare med volang på 3 sidor!






En kökshannduk i samma serie fick bli en kudde med lite spets.





Hela serien kommer från Svanefors. 


Nu när dottern var på besök hade hon med sig en bild på ett sidebord gjord av gamla brädor, som ni förstår så föll jag direkt och genast började sökandet efter brädor!
Ja det är mycket på gång i Huset vid vägen, hela tiden nya projekt, tänk om jag kunde hitta lite tid också!
Så här ser bordet ut, visst är det snyggt?!





                                                                                        Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Kate

Jättefin kudde och stolsdyna. Och färgen på blommorna var härliga. Funderar på om jag ska ha röda blommor i krukorna i år... jag är vanligtvis rosa annars!! Hoppas det går bra att jag skriver här att jag väldigt gärna är med på din tävling!! Länkar i min blogg oxå!! Ha en härlig onsdag!! Kram Kate

2012-05-23 @ 07:29:33
URL: http://nummertrettiofyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0