Äntligen Fredag

 
Så var det Fredag igen, den bästa dagen på veckan! 
I morgon blir det tapetsering hos dottern i stugan, jag har även snickrat en överraskning till henne, vad det är får ni se i morgon. En pläd i mormorsrutor till deras kökssoffa, 2 kuddar+ en pläd till, en sydd överraskning och en hel hop med grytlappar har jag med mig när jag åker i morgon. Hoppas bara att att det är bra väder, tycker inte om att köra bil när det är is på vägarna!
 
 
 
 
Här ser ni alla grytlapparna.
 
 
 
 
Den lilla virkade väskan ska också med, inte till dottern utan till hennes väninna som blev överlycklig!
 
 
                                                                                                  Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0