Inspirerad av Missoni

 
 
Halloj!
Blev så inspirerad av detta mönster när jag såg det första gången, man ser det på kläder, kuddar, handdukar och nu även hos oss. Kunde inte låta bli att virka en jättefilt när jag hittade ett mönster som liknade det populära Missoni!  Tyvärr blev det suddiga bilder och konstiga färger, lite svårt att fota när det mörknar!
 
 
 
 
Med så roligt mönster att virka blev filten hela 220x110cm, härlig att svepa in sig i när kylan kommer!
 
 
                                                                                                  Ha det gott

Kommentarer
Postat av: therez.se

Men åååååååh vad fin den blev! Nu måste jag skynda mig med min lilla filt och försöka mig på den stora!!! Kram

Svar: Tack vännen, tänk dig för innan du börjar med den stora, man blir nästan beroende av denna virkning! Kram
husetvidvagen.blogg.se

2012-10-24 @ 00:04:06
URL: http://therez.se/
Postat av: Elin

Superfin! Du är fantastiskt duktig på att virka och jag blir alltid så inspirerad då jag kikar in här.
Har du möjligtvis tillgång till mönstret och kan dela med dig? Skulle vara kul att göra kuddfodral :)

Svar: Hej Elin, tusen tack! Mönster till filten hittar du på Drops.se.Bra ide med kuddfodral, det måste jag testa!
husetvidvagen.blogg.se

2012-10-24 @ 08:31:17
Postat av: Kajsa

Men guuuud, så fin!! Tar det inte lång tid?

Svar: Tack Kajsa! Jag brukar sitta en stund varje kväll men jag är ganska envis när jag börjar med nåt, vill gärna ha det jag virkar eller stickar färdigt med en gång!
husetvidvagen.blogg.se

2012-10-24 @ 08:43:14
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Den blev verkligen jättefin.

Svar: Victoria: Tack, kul att du gillade filten!
husetvidvagen.blogg.se

2012-10-24 @ 14:54:35
URL: http://www.elviraspekulerar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0