Jag har snickrat

 
 
Hej där, här ser ni överraskningen som jag hade med mig till dottern!
Med lite hjälp med sticksågen lyckades jag få till en tallrikshylla, lite grov men helt ok.
Tapeterna är på plats och hyllan passade perfekt så nu blev det riktigt mysigt i deras lilla stuga.
 
 
 
 
 
 
 
 
Några kuddar och en pläd hade jag också med mig, synd att jag glömde fota mormorspläden till soffan, den blev riktigt bra (enligt stugägarna).
 
 
                                                                               Ha det gott

Kommentarer
Postat av: therez.se

Du är allra bäst Mamma! Tusen tusen tack för alla fina saker du kom med till stugan och för all hjälp! Kram

Svar: Tack, vad gullig du är!Du vet att jag alltid ställer upp och hjälper er barn, det är ju det bästa jag vet.
Kram Mor
husetvidvagen.blogg.se

2012-10-24 @ 08:39:02
URL: http://therez.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0