Tapet i skåp

 
Halloj, här har det varit en jättefin höstdag trots blåsten! Idag var det min lediga dag så jag passade på att rensa bort de blommor som frosten tagit. Pelargonierna får stå i sina lådor ett tag till, får nog passa så att jag hinner ta in dem innan nästa frost!
 
 
 
Det lilla skåpet såg ut så här förra veckan, nu har jag målat vitt på insidan också!
Hittade en rolig tapet när jag var i stan så nu ska jag tapetsera skivan bakom hyllorna, tror att det blir riktigt bra med denna tapet!
 
 
 
Tapeten finns på Rusta!
 
 
                                                                                                              Ha det gott
 

Kommentarer
Postat av: Therez

Määäh, hittade du tapeten nu? Var det i Umeå? Det var ju den jag pratade om som vi ville ha i stugan. :) Kram

2012-09-07 @ 22:32:30
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0