Nymålat



Hej där! Det har kommit upp en ljusslinga i vår nymålade trapp! Det var ju bara trappstegen som var bruna men efter målningen ser det ut som en ny trappa.




Som tur var hann jag måla färdigt innan jag fick ont i ryggen!




Allt julpynt har nu fått komma fram, eller det jag vill ha framme. Det pyntas inte lika mycket nu som när barnen var små, då skulle det vara pynt överallt! Kommer ihåg att det var lika roligt att plocka bort som det var att ta fram det.




Det gamla skåpet i köket har fått halmkransar som jag målat.



Uppe på skåpet står några favorittomtar.

                                                                                  Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Anna/LevindasVärld

Va fin trappen blev! Tycker verkligen om ljusslingan i trappen, det var en väldigt bra ide :-)



Mkt sött julpynt du har!

2011-12-12 @ 01:28:19
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Elvira Spekulerar

Åh, vad fint det blev med vitmålad trapp, fint också med ljusslingan och tavelväggen.



2011-12-12 @ 10:41:34
URL: http://www.elviraspekulerar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0