Platsbrist



Det gamla symaskinsbordet brukar användas till glögg och godsaker på jul men nu har murgrönan snart tagit all plats, får nog flytta på den om det ska rymmas nåt där!




En annan blomma som också trivs i detta fönster.

Ser att några av er redan klätt julgranen, själv brukar jag inte klä den förrän till Lucia men nu står den färdig även här. Lakritsknäck har jag lyckats koka i dag, den har blivit ett litet måste här i huset!





Har fått ett hjorthuvud av min mor som jag spraymålat, många pratar om denna trofé just nu så jag tänkte att jag skulle visa den. Om jag hänger en julkula på hornen så ser den väl lite julig ut?


  `Önskar att jag kunde lämna kommentarer men min dator vill inte just nu. Hoppas det löser sig snart!

                                                                                                Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Dra på trissor så fint och annorlunda hjorthuvud, jag har ju liksom gått och fallit pladask för den här trenden ler Så tur att du bor med en polis annars hade jag likt klapp snapparna kommit förbi om natten och gjort en räd ler Ha det gott i julstöket! KRAM <3

2011-12-05 @ 08:37:45
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna - johannabolmgren.se

Så fint du har det!



Lakritskäck lät gott, du kan inte dela med dig av receptet? :)

2011-12-05 @ 15:37:18
URL: http://johannabolmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0