Kryddor och trasor



Trots allt regnande växer mina kryddor! Dom får stå i ett litet växthus på altanen, det är så kallt att jag var tvungen att lägga en trasmatta under för att få det lite varmare.



För att ta till vara de minuter solen var framme satte jag mig på altanen och knöt en traskrona, den blev lite gles men nu har jag försökt i alla fall. Blev så inpirerad när jag såg den på en blogg att jag var tvungen att göra en.



                                                                                                       Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken charmig å näpen drivbänk! Själv väntar jag med kryddorna tills risken för järnnätter är över å köper större å sätter ut i pallkragen direkt... Men lite ruccola borde jag allt ta och så! Hoppas dufår en fin dag! Kram

2011-06-01 @ 07:38:47
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Lizas Lantliv

Så härligt med en massa färska kryddor o örter!

Superfin krona!



Oj då måste jag nästan visa hela min bollbuske, den är stor!



Ha en bra dag!



Kram Liza

2011-06-01 @ 09:20:34
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0