Kök o Kaffebönor

Idag har jag varit på utbildning! Ångrar inte att jag åkte eftersom den var mycket givande.
Var lite orolig när jag vaknade och såg att det var -8° men resan gick bra och är nu hemma välbehållen och fulltankad med information. 
Mina köksfönster skulle behöva lite nya blommor nu när vintern kommer. Med så stora fönster är det svårt att få blommor att överleva när det är soligt och varmt.

 




 

Mina hjärtan på tråd trivs i alla fall på köksbordet!





Första gången jag drack kaffe ur en kaffemaskin blev jag helt såld, så gott det var! Det var min älste son som tipsade om hur bra den är. Har haft den i ett år nu och är supernöjd, det blir många koppar varje dag vill jag lova.

 

                                                                                               Ha det gott.


Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Så fint i ditt köksfönster!

Jag har likadana hängande amplar! =)

Så smidigt med kaffemaskin!



Ha det bra!



Kram Liza

2011-10-27 @ 08:46:49
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: maria

Men åhhh här va det fint. Va ljuvligt snyggt du har i köksfönstret.



Ha en fin dag.

Hälsningar Mia

2011-10-27 @ 11:40:35
URL: http://linnebo.se
Postat av: Victoria

Hej,

Hittade hit när jag sökte på bilder hur man kan göra om en gammal singersymaskin till bord. Den var verkligen fin. Var man tvungen att göra många lager vitt för att få den så fin?



Kikar med all säkerhet in här snart igen.

Ha en fortsatt fin dag, Victoria

2011-10-30 @ 12:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0