Den lilla kistan



Här under det gamla skrivbordet fick den lilla kistan sin plats. Har hittat en jättefin lampa som skulle passa till skrivbordet på Clas Olsson. Är nog tvungen att ringa min dotter så hon köper den till mig när hon kommer. Frågan är om jag ska ta en svart eller en vit.



I dag har man äntligen kunnat vara ute, varmt o soligt. Trots en dunderförkylning är jag snart färdig med alla blommor, men oj så tomt det blev! Var tvungen att åka och köpa lite ljung som jag kunde plantera med mina murgrönor. Med ny plantering o tända lyktor blev det ganska mysigt i alla fall.


                                                                                              Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Anna

Väldigt vackert! :)

2011-09-22 @ 18:17:08
Postat av: Marina

Gu va fint!!! Ska måla om en tallrikshylla. Använder du matt eller halvblank? Vit eller antikvit?

2011-09-25 @ 14:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0