Ikeafyndet

 
 
Hej igen!
Det är inte stegen som är fyndet, det är det vita som syns i högra kanten!
Stegen är också ett fynd som jag löst på auktion i sommar, den var så fint bevarad så jag bestämde mig för att måla den vit. Gav 30kr, det tycker jag är fynd!
 
 
 
Här är den andra saken som jag handlade på Ikea!
Har länge velat ha ett sidebord i matrummet, tanken var göra ett av gamla brädor men det blev aldrig av.
 
 
 
Här stod tidigare dotterns gamla diskbänk, som hon nu får ta till sin lilla stuga.
 
 
 
Ett gammalt trätråg ligger på den undre hyllan.
 
 
                                                                                                        Ha det gott

Kommentarer
Postat av: therez.se

Den var ju superfin! :)

Svar: Tack, det tycker jag med!
husetvidvagen.blogg.se

2012-08-16 @ 07:47:32
URL: http://therez.se/
Postat av: Johanna - Life by Me

Gillar trätråget!

Svar: Visst är det fint!
husetvidvagen.blogg.se

2012-08-17 @ 20:18:21
URL: http://lifebyme.se
Postat av: Sara

Vad heter detta sidebord?! Har kollat på Ikeas sida men inte kan jag hitta det!

Svar: Tyvärr vet jag inte vad det heter, har kollat i katalogen men det finns inte där heller!Såg det av en slump när jag var där!
husetvidvagen.blogg.se

2012-08-27 @ 03:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0