Midsommarloppis

 
Hej på er!
Så här ser det ut just nu vid garageväggen, blommarna har verkligen tagit sig sista veckan!
I kväll fick kom det lite fint regn, men vad gör väl det efter 2 veckor med strålande väder.
Med endast 2 dagar kvar av semestern inser jag att jag har hunnit med massor denna sommar!
Midsommarhelgen tillbringade vi hos min äldste son, hans stuga ligger alldeles vid havet och det var där som vi var på den bästa loppis jag någonsin varit! Loppisen heter Andra varvet och prisena ska vi inte tala om, allt var jättebilligt!
 
 
 
För dessa 2 stolar betalade jag 50kr!
 
 
 
En stor kista fick också följa hem, tänk om jag hade haft med ett släp för det blev lite trångt i bilen.
Gubben sa att det var bra att vi inte hade släp, undrar vad han menar med det?!
 
 
 
Här är kistan avlutad,det är bara beslag och handtag som fattas.
Kommer att lacka den med lite mörkt pigment.
 
 
                                                                                   Ha det gott.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kate

Men så mysigt och välkomnande det ser ut hemma hos Dig och alla blommorna ser ljuvliga ut! Själv fick jag tag på riktigt dålig kvalité på pelargonerna i år....:(
Och loppisen gick inte av för hackor. Synd tycker jag att inte släpkärran var med..;))
Önskar Dig en ny skön vecka, kram Kate

2012-08-20 @ 06:48:35
URL: http://nummertrettiofyra.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0