Vem kan ro utan åror?

 
Hej hopp, ja inte är det ägaren till båten i allla fall, för nu står årorna till den vid vår flaggstång!
Ännu en ide har poppat upp i min skalle och vad det är får ni se när jag pysslat färdigt!
Kan väl berätta att årorna ska pryda vårt uterum, om gubben tillåter vill säga!
 
 
Gillar det slitna utseendet, det är bara en liten ändring som ska till innan dom hängs upp!

 
 
 
Måste visa Pelargonian som jag fått av min mamma, den har blommat hela sommaren och blommar fortfarande!
 
 
 
Har inte sett denna sort tidigare, nu gäller det bara att den trivs inne i vinter!
Namnet på den är Tulpanpelargon och de små blommorna ser faktiskt ut som små tulpaner!
 
 
                                                                                                Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ska bli skoj att se vad du hittar på med årorna!!!
Själv klurar jag på att göra en lapett av en gammal brödspade som använts vid tunnbrödsbakning... Trevlig helg!

2012-08-31 @ 08:33:50
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0