Vi går och fiskar

 
Halloj!
I kväll blir det ett tidigt inlägg, nu går vi och fiskar!
På bilden ser ni mitt barnbarn, hon gillar också att fiska!
Att baka bullar när det regnar är väl helt ok,men att välja veckans varmaste dag var nog inte så klokt, det var 28° i köket när jag var klar!
 
 
 
 
 
Måste visa er det gamla skåpet som jag lutade av i går!
Skåpet fick jag av mor när hon flyttade, det var grönt med svarta kanter!
Vet inte om jag ska måla det eller om det får vara som det är.
Är lite sugen på att måla det matt svart!
 
 
Skåpet är inte så djupt vilket gör det lättplacerat!
Det gamla låset fungerar också, gäller bara att hitta en nyckel och ett snyggt beslag!
 
 
                                                                                                          Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Kate

Härligt skåp, och blir nog häftigt i matt svart. Om inte annat finns det ju vit färg efter det.... om man ångrar sig!! Önskar Dig en trevlig fredag, kram Kate

2012-08-17 @ 07:12:54
Postat av: Veronica

Mamma, måla det vitt och det kan stå hos mig tills du vet var du skall ha det...... Bra ide va? kram

2012-08-19 @ 19:53:45
URL: http://lillatjejligan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0