Dagen efter

 
 
Hej på er och god fortsättning!
Lite sent att önska god jul men jag gör det ändå, vi har ju 2 dagar kvar av den!
Lagom till jul åker jag på världens förkylning, men hellre det än den hemska kräksjukan som härjar runt knutarna! Nog om det, nu är det juldagen och jag ska snart åka till jobbet för ett kvällspass.
 
 
 
 
Har glömt att visa den fina blomman som jag fick av dottern, så vacker och helt i min stil!
 
 
 
 
 
 
                                                                                     Ha det gott
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: blockethuset

Vilken vacker blomma...

2012-12-25 @ 16:24:27
URL: http://www.blockethuset.blogg.se
Postat av: SIvLouise

Ha en trevlig Jul ni med i Lajksjön

2012-12-25 @ 16:47:52
Postat av: Kate

Verkligen vackert blomsterarrangemang!!
God fortsättning önskar jag Er, kram Kate

2012-12-27 @ 07:46:13
URL: http://nummertrettiofyra.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0